10 september 2011

Lördag

Igår försökte jag ta kort på hur långt håret blivit.
Det var inte lätt ska jag säga! *skrattar*
En kompis ville veta och jag försökte skicka ett MMS
men det går inte fram. Så kika här nu Berith! ;)

Här håller husbandet på att spackla golvet i vårt
nya badrum. Där det inte är något just nu ska
duschen vara.

Och här är vår nya toastol.
Den ska stå i hörnet framför stolen,
där ni ser en lite blå prick.

Idag känner jag mig duktig! Först for jag ner till Actic
i Skövde och tränade! *wohooo* Var där i ca 1,5 timme.
Jätteskönt! Men när jag skulle gå pratade jag lite men
en tjej som jobbar där och då var det dans idag kl 16.
Kunde inte riktigt släppa tanken så när klockan
blev halv fyra här hemma så for jag ner och körde en
dans-klass också. *hahaha* Det skulle vara breakdance
utan gymnastiska övningar. *hehehe*

Väl hemma skulle jag värma lite möjlk för att göra en
hemkörd latte. MEN, vad såg jag när jag
hällde upp mjölken!?!
Jo, en jäla tvestjärt var antingen mjölkpaketet!
*blääää* *ryser*
Hällde ut all mjölk och öppnade en ny.
Så nu har jag mumsigt kaffe och firar min träningsdag.

Grejjen är den att jag ska visst träna imorgon också,
om jag kan stå då! *asg* Får vällan åla mig ner! *hahaha*

4 kommentarer:

4U2 sa...

Folk reagerar för att jag har långt hår, de tycker att man i min ålder (Vaddå, i min ålder!) skall ha kort hår. Idiotiskt.
Tvi för småinsekter och annat som tar sig in i vår mat. Men ibland blir det väl bara så, de är rätt smart!
:)

Smycka sa...

Jag tycker att man har den längd på håret man vill ha. Finns ingen regel. ;)

Rosenvante sa...

Oj, två pass. Hoppas du inte är för mörbultad idag.
Vilket långt hår du har. Själv kan jag aldrig bestämma mig hur jag ska ha det och just nu får det bara växa.

Anonym sa...

Jag odlade långt hår länge, toppade var 8,e vecka osv men fick ge upp till slut, bra jobbat i gymmet
MVH Sunnasblogg