4 september 2011

Söndag

Idag var jag nere på Actic i Skövde.
Har inte tränat något sen jag bröt foten och känner att det
verkligen börjar krypa i mig! Väl nere så provade jag
crosstrainern igen och det funkade! *jihuu*
Blev jätteglad för jag gillar verkligen den maskinen.
Sen hjälpte Sebastian, personlig tränare, att lägga upp
ett litet program och visade mig hur vissa maskiner
fungerar. Jag kommer ju att åla fram imorgon! *asg*
Men det kändes skönt att komma igång igen! =o)Nu har jag ca 10 varv kvar på den däringa läbbiga filten! ;)
Vem vet, kanske jag blir klar i veckan. Har ytterligare en
beställning på en bebis-stjärnfilt fast i blåa toner och lite vitt i.

3 kommentarer:

Hedvig sa...

Så duktig du varit, heja! :)

Sunna sa...

bra jobbat, kör hårt

Smycka sa...

Tack! Det behövs! =o)