24 september 2011

Lördag

Idag har jag varit hos GarnMalin!
Det var jättemysigt i affären! DEN gillar jag!!!
Det är en solig dag idag och affären var välbesökt!
Ovan vad jag kom hem med, lördags-godis! =oD

Har gått med Pluton och ska strax iväg hit igen.
Känns bra!

Bea och jag satt i köket i veckan och hon kom med
sina fingervantar. - Så här gjorde vi nästan jämt med
våra vantar! sa hon och knölade till den till en kanin! ;)

Här är mina 5-uddiga bebisfiltar som beställts.
De är strukna och klara för leverans.

Håller på med en 9-uddig filt nu.
Också restgarn i bomull.

Den 17/9 när Bea och jag kom in efter en
prommis med Pluto satt denna fina fjäril på
vår dörrkarm inne. =o)

2 kommentarer:

ZtorZillen sa...

Vilken mysig blogg du har, hittade nyss in! Kommer definitivt tillbaka. Själv skriver jag mest om viktminskning...men älskar handarbete!!

Smycka sa...

Tack och Välkommen hit! =o)