11 september 2013

Stickcafé x 3

Idag har jag varit på Hjälpstickans stickcafé i ABFs lokaler 
i Skövde som fina Ann-Louise anordnat.

Vi blev 12 entusiaster om jag räknade rätt.
Levererade även två alster till Hjälpstickan till i vinter.
Andra hade stickat massor som också lämnades över.

Goda kakor åts. Den ena hade Gerd bakat och den andra
hade Ann-Louise gjort.

Fina Gisan sålde lite böcker och jag ville ha dem alla!
Men, jag blev med en! Tack Gisan! < 3

Massor av garn var där också.
Länken på bilden går till Facebook.
Tack fina Susanne!
Det var jättehärligt att gå där och klämma. =oD

 Efter Hjälpstickans cafè åkte fröken Malin som är fru och jag 
till GarnMalin som också hade café idag.

Där blev det lite mer fika och handarbete.


Emmas hade också café idag men tyvärr hann vi inte dit. =o(


Inga kommentarer: