16 september 2013

Totally lost

Idag for jag till Trollhättan i tjänsten. 
Det var en liten bit att köra ska jag erkänna. 
Typ 10 mil enkel väg. Men det var fin väg.

På vägen hem skulle jag hälsa på Massor av Garn tänkte. 
(länken går till Facebook) 
Och visst hittar jag dit! =oD 
Jag har ju varit där typ två gånger. En gång som följebil och 
en gång som passagerare. Så jag hittar! NOT!
När jag for från Trollhättan såg jag en skylt 186 Nossebro. 
Men njahaha, jag vågar inte åka DEN vägen för då hittar jag inte. 
Jag fortsatte till Vara och var på väg mot Skara så såg
 jag avfarten, Saleby! DÄR svänger jag av och åker och åker 
och  eh, nääää detta är ju fel! *hm* 

Kollar i mobilen på facebook men jag kan inte 
se telefonnumret. Nedrans! Messar till två goa vänninor som är 
snälla och svarar men innan så hade jag lyckats lämna 
ett meddelande till Susanne och hon ringde mig. 
Men, det det hördes ju inte vad jag sa. 
Men jag konstaterade att jag var ju totally lost!!! *ASG*

Ja, ja, kör samma väg tillbaka, eh, eller?? 
HEPP, nu kom jag visst ut i Ljung! 
HUR ÄR DET MÖJLIGT! Jag är ju OOOOTROLIG! *asg* 
Ja, ja, for ut på E20 igen mot Göteborg tills jag
 fann Jonslund och DÄR svängde jag av och 
NU hittade jag faktiskt! *skrattar* 

Fick en jättetrevlig mysfika med Gun och Susanne!
Det som var tråkigt var att jag inte hade 
med mig eget handarbete! GAAA! 

Ja, ja, jag överlevde! Men det var knappt! *fnissar*

Inga kommentarer: