24 oktober 2014

Fredag 24/10 Mormor och Ullared

Idag fick jag denna fina bild av min dotter!
Jag ska bli mormor! *jippi*
Det ska bli SÅ ROLIGT!
< 3 Grattis Bea och Nicklas! < 3

"Asså, mamma, när får man mage? Jag har ingen!"
Eh, nähä, vad är det jag ser här da?! *skrattar*
Tokunge! Älskar dig! < 3

Idag gick jag upp kl 4, åkte hemmifrån till Mariestad kl 5,15.
Från Mariestad till Ullared kl 6. Hem från Ullared kl 15,30
och hemma i Skövde igen kl 21. LÅÅÅÅÅNG dag!
Åkte ner med jobbet.

Man måste ha med sig lite grejs på bussen, mackor och 
en Big Verona hittade jag. Sprang och letade lite rundstickor 
och fann några som var lediga i rätt storlek, nr 6.

Kassen har Cicki design gjort.

Kl 09,30 parkerade bussen i Ullared och då hade 
jag kommit så här långt. 

Detta var min vagn för dagen. 
Tänkte att det var lika bra att fota den ifall den rullade bort eller så.

När vi "landade" i Mariestad igen hade jag kommit
så här långt, ca 70 cm. Det ska bli en tubhalsduk,
tror jag. *hehe* Big Verona 100% akryl, rundstickor nr 6.

Hittade en Panduor outlet!
Blev med lite typåsar, tygrullar och stämplar.

Lång, rolig men regnig dag!
Och underbara bilder från min dotter!

Go kväll!

Inga kommentarer: