16 oktober 2014

Torsdag 16/10

Idag var en bra dag för mig! =o)

Idag var det dags för lite mer träning med Shake It Now.
På torsdagar är vi uppe på Billingehus fritidsområde och 
far omkring på deras motionsspår.

Vi är tre grupper, en som springer, en som joggar och en som går.
Förra veckan var jag med i gå-gruppen och det kändes jättebra!
Idag tänkte jag att jag skulle prova jogging-gruppen och det var
lite skrämmande men, what the heck! Go for it!

Jag hakade på joggarna och visst, jag släpade efter och nej,
jag sprang inte hela tiden utan jag "goggade", gick och joggade!
Och jag gjorde alla stationerna och jag kom runt banan på 2,5 km! 
Whop whop whop!

Känner mig så jäla bra! *hahaaa*
Personbästa typ! *hihi*

Som jag känner idag så kommer jag haka på joggar-gruppen
och kanske jag springer mer nästa gång, who knows!

Go kväll!

2 kommentarer:

sinneskatten sa...

Önskar jag vore en som kunde ta mig i kragen och joggade, men jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt.
Bra gjort!

Smycka sa...

Det tycker jag också! *hahaha* Tack! =o)