20 december 2014

Fredag 19/12 Sista dagen på jobbet

 
Idag var det sista dagen på jobbet, igen!
Fia kom ner med en fin ljusstake från henne och Maria.
Tack fina ni!

Nu börjar kroppen att landa!
Har inte tränat eller gjort någon som helst 
nytta hemma! Kände att kroppen ville liksom inte!
Och då MÅSTE jag lyssan på den! Det har jag lärt mig nu!

Var även iväg på en avtackning av vår enhetschef som
går i pension. Så ja, det blev många tårar i eftermiddag!

Efter att Husbandet och jag varit iväg och shoppat
lite julklappar och käkat på Waynes Coffee (ingen bild)
så kom Erica hem till oss.

Hon ville göra sina naglar fin!

Sagt och gjort!
Denna färg var grön föurt, men, det kan ju bero
på att jag inte rörde om tillräckligt! *hahaha*

Ja, ja, det blev bra i alla fall! Vi tog lite grönt glitter
på lite ojämnt samt målade på två snöflingor per hand
med en liten silverprick i.

 Både Erica och jag blev nöjda!

God natt!


Inga kommentarer: