15 december 2014

Måndag 15/12 Lite blandat

Idag för typ fyra år sen, 2010, skulle jag spela
fotboll med grabbarna. Och det gick ju bra! =o)

Blev en tripp till KSS, Kärnsjukhuset i Skövde
som heter något annat idag egentligen.

Denna bild togs i Lidköping efter operationen.

Alla tre fotknölarna var brutna och det smala
benet i smalbenet var av på två ställen.
Totalt tio skruvar var det med ställskruven,
den som sitter rakt igenom alla ben.

Idag mår foten bra! =o)

När Bea var här och vi kollade på lite foton så hittade
vi detta. Här är jag 3-4 år och detta var första gången
i en fotoautomat tror jag. =o)

I Skövde har vi ett träd som Skövde kommun
hängde spöken och pumpor i vid Halloween

Nu hänger det julklappar i det, vita och röda.

Lite svårt att fota men det är jättefint!

Flyttade på min stjärnbelysning från handfatet då det
inte är så bra med metall vid vitten. Det rostar! *hehe*
Sen så är inte elektricitet så bra med vatten heller. *s*

Tredje advent var det igår, så tre ljus blev tända.

I och med utomhusträningen nu när det är kallt så
behöver jag en dyna att sitta på. =o)

Idag fick jag Husbandet med mig ut och handla lite julklappar.
Fick honom till och med att fika på Waynes Coffee också!

Go kväll!

Inga kommentarer: