14 december 2014

Lördag 13/12 Mysdag

 
Idag for Bea och jag runt på stan och på Elins, 
ett köpcentrum. Tog en fika på Waynes Coffee
gjorde vi också. Bea åt den stora med något
chokladaktigt i och jag åt den lilla med en massa
kolliox i. Bea tog en chai latte och jag en latte
med hasselnötssmak. Mums!

Och nu har jag äntligen prova på
Aloe Vera. Det blev Citrussmak,
och den var jättegod! =o)

Bea ville bjuda på middag idag och alla ville inte käka
samma sak så vad gör en curlingmamsing?!
Jo, hon lagar typ två varianter så alla kan äta! 

Idag blev det korvstroganoff, fläskfilé, gräddsås med
linser i och ris till allt detta. Gott var det!

Efter middagen blev det lite alkoholfri
glögg i och med att Jerry körde, Erica är gravid
och Bea är gravid och Jonny, Pontus och jag 
fick också nöja oss med den alkoholfria, Tyckte att det 
var roligare ifall alla kunde dricka lite. *ler*

Lite lussekatter och pepparkakor också såklart.

Nu har jag haft en jättefin dag och kväll med de mina
så nu ska jag gå och sova. Klockan är typ 03,25 på natten!

God natt!

Inga kommentarer: