3 augusti 2015

Måndag 3/8 Blandat igen

I torsdags fick jag med Husbandet att shoppa kläder!
Whohooo! Och en fika på Waynes Coffee. *hihi*

Har sytt två, jaa, typ underlägg eller bakgrund.
Bakgrund? Jo, om du hänger en stekpanna på väggen och 
inte vill att det ska bli märken så kan man ha dessa bakom.

Beställda av min lilla Mamsing. =o)

I fredags var vi ute i Karlsborg på Sandön och Idas Brygga.
Här har vi partypinglorna numero uno!

Vi hade jätteroligt! Tack alla fina! 

Denna bild är från Sandön.
Här var det en bra trubadur.

På Idas Brygga kollade vi på On the rocks!
De levererade som alltid!

 När jag skulle hem så jaaaa, jag hamnade i broöppning i kanalen.
Hade i alla fall lite tur! Hamnade i skuggan och fick en fin
utsiktsbild av Vättern. =o)

Efter kalas ute hos ena dottern Erica så kom Husbandet
och jag hem. Han började tjöta om min dataro och bla bla bla.

Började bli lite irriterad på honom typ! *hahaha*
Vad hände då?! Jo, då kommer han in med en splitter ny dator till mig!
Älskar dig Husbandet! 
TACK!

I fredags fick jag ett plåster som är från Ikea. 
De satt som berget och jag kände att jag började få
typ klämskador på fingret.

Och när jag fick av plåstret så var jag alldeles jättevit
och var jätteöm av att det suttit så hårt.
Jag är typ överkänslig mot många plåster.

I söndags, 2/8, anmälde jag mit till Billingen runt, 33 km.
Loppet körs den 30/8.

Ett dygn senare så ör mitt långfinger fortfarande ömt
och lite svullet. Jaaa, vad ska man säga!
Använd produkter du vet att du tål!

I lördags var Husbandet och jag i Hjo.
Här käkade vi god mat som vi dock fick vänta på i 40 min!
Har inget emot att vänta, men när två andra par
som kom in efter oss får sin mat före oss, ja, då blir jag irriterad!

Tack för maten käraste!

 I
Igår var det dags för lite nya naglar igen.
Denna gång försökte jag göra en fransk variant.
Det blev cerise och silver.

Jag blev nöjd!
Jag har nu gjort mina naglar själv i ett år.
Fungerar ok tycker jag. =o)

Idag blev det lite spinning igen.
Inströktör för kvällen var Actic Arenas Andreas.
Eller som jag kallar honom Andreas from hell!
Hans pass är stenhårda och japp, man är helt slut!

Det är ju liksom det som är meningen! *hihi*

Ett litet gott råd! *hehehe*

Nattinatti alla!

Inga kommentarer: