10 oktober 2015

Lördag 10/10 Present och marknad

Idag har lilla Mor, lilla Momo och jag farit runt lite.
Först for vi till min sygrupp för jag ville visa 
gruppen vad jag sytt. Och så ville jag visa vilka maskiner
jag vill köpa, en symaskin och en overlock.

Det hela slutade med att min underbara lilla Mor
köpte en overlock till mig! 

TACK min snälla lilla Mamsing!

Efter detta besök och överraskning for vi till 
Gengåvan och kollade lite. 

Och mär vi kom hem så kom Nettan och hennes
Emelie på lite besök. Då blev det kramkalas!
Himla mysigt!

Och nu ikväll så var himlen så här vacker i Skövde!

Imorgon är det dags för Skultorpsdagen uppe på Orkanvallen
här i Skövde. Det är Skultorps IF som håller i det.

Här blir det prisutdelningar i föreningen, lite uppträdanden,
loppis och hantverk från olika personer.

Öppet kl 9,30-14.
VÄLKOMNA!

Inga kommentarer: