7 oktober 2015

Tisdag 6/10 Träning och sytt

Idag var det då äntligen dags för lite träning!
På schemat stod Leg Works som är typ
mage, rumpa och lår. Passet är på 30 minuter
och jag hängde med ganska bra om jag får säga det själv!

Sen var det dags för lite spinning i 60 min.
I och med att jag inte tränat på en hel månad så
tog jag det ganska lugnt! Och när passet var slut
 så kände jag att jag hade mer att ge.

Men, vem har brådis! Bättre att ta det lugnt
och öka lite i taget. Och med facit i hand just nu
så lär jag nog inte kunna gå imorgon! *hahaha*

Den som "plågade" mig var Actic Skövde Arenas Julia!
Tack för två jättebra pass!

Och när jag kom hem så virkade jag lite.
Men kändes inte rätt just nu så jag gick in i syrummet.

Och där kom denna lilla tygkasse till ikväll!

Tygkasse 3
50 kr + porto
32 cm hög
28 cm bred
28 cm långa handtag


God natt!

Inga kommentarer: