28 oktober 2015

Onsdag 28/10 Lite jobbinfo

Igår var jag på en intervju.
Kom lite tidigt så ja, min vana trogen så hade jag
ju lite jobb med mig. *hehe*

Och när jag hjälpte sonen att flyttstäda så
ringde mobilen. Japp, jag skulle på
ytterligare en intervju!

Plötsligt händer det!

Intervjun var idag och jag vet inget än.

Efter intervjun for jag till mina gamla
arbetskamrater på Transportstyrelsen för att
hälsa på lite. Då ringde mobilen igen och det
var svar från intervjun igår. 

Fick ett nej där och det var inte så konstigt egentligen.
Det var en tjänst på service desk och nej jag är inte teknisk.
Men, en erfarenhet rikare!

Detta var min outfit för dagen.

Passade även på att ta en ny selfie!
*hehehe*

Mitt ryggonda är egentligen från sätesmusklerna.
Det började med en streckning i stora sätesmuskeln 
som gick övergick i något annat. 

Kommer inte ihåg vad den heter, men det handlar
om "pirri pirri-musklen" vid sittbenet i skinkan.

Bara att ge muskeln tid att läka. 

Nattinatti alla!

Inga kommentarer: