21 oktober 2015

Tisdag 20/10 Vägarbete, besök och handarbete

Japp, så här ser det ut vid mitt hus just nu!
De har grävt en grop bakom ena garagenedfarten
så det är jättesvårt att komma ut från båda 
parkeringsplatserna! *gaaaa*

Och en trator, eller vad det är, far fram och tillbaka!
Så här ska vi visst ha det på vår gata i typ sex månader!!!
*rabblar en lååååång ramsa*

Och så fick jag finbesök!
Leo och Erica kom och hälsade på lite.
Himla mysigt!

Tubhalsduk nr 3 är färdig.
En färgglad sådan. =o)

Kostar 200 kr + porto.
100% ull.

Ikväll for jag till Ulvåker strax utanför Skövde.
Där på Altuna Ulvåker bygdegård var det scrapträff.

Jag har inte gjort något med mina kort/tags på jättelänge!
Så det tog en liten stund innan jag kom igång.
Detta blev gjort idag, ett julkort och tre tags.

En tag ser ut som en adresslapp kan man säga.
Man kan ha den som adresslapp eller med budskap.

Senare på kvällen när jag skulle fara hem såg jag
att "någon" (mjaooo) promenerat på min ruta! 
*hihihi*

Stannade under en gatulykta innan jag parkerade
för att fota de små tassavtrycken. *ler*

Nu nattinatti

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Fy så jobbigt med gatuarbete precis utanför. Hoppas det blir bra bara så de slipper komma tillbaka.
Har du fått sniffa på barnbarn, mysigt. :))