23 april 2016

Fredag 22/4 Blandat

Två dagar efter kortisonsprutan var jag helt smärtfri!
Men nu har jag känningar av skadan/inflammationen igen.
Vågar inte träna heller! *suck* Varför ska det alltid vara något!?

Lördag 16/4
Idag firade vi Lokes 1-årsdag.
Här är det sista hemliga kortet. =o)

Bea, Nicklas och Loke kom ner från Stockholm på fredagen.
Här är mamma Bea och lille Loke på väg till Leos kalas.
Tungan är rätt i mun på Loke! *hihi*

Och här har vi den lille 1-åringen och hans mamma Erica.

Kusinerna var lite blyga i början, men det släppte
efter ett tag och de for omkring åt var sitt håll! *hahaha*

Loke blev lite trött ett tag och då var pappa Nicklas
varma famn ett bra ställe att vara på.

Här öppnas det paket av pappa Pontus och Leo.
Men Loke ville visst leka lite med traktorn.. *hihi*

Nya leksaker är roligt! *hihi*
Bästaste kusinbusarna!

Kom visst en bild på Loke, Bea och mig också!
Tre generationer av fem. =o)

Om man säger så här,
det är ju inte mina gener hon har på längden! *hahaha*

Torsdag 21/4
Köpt ett nytt mobilfodral som jag gillar!

Fredag 22/4
Idag kom mitt käraste Husband hem från fjorton
dagar i Kina. Och då fick jag bland annat dessa fina skorna!

Fick även jättefina pinnar!

Tack käraste du!

Nattinatti

Inga kommentarer: