10 april 2016

Lördag 9/4 God mat och syträff

Tordsag 7/4
I torsdags var Husbandet och jag på vår favvo
restaurant igen. Han far till Kina imorgon igen. =o(

Vi fick som vanligt väldigt god mat och mycket bra service!

Fredag 8/4
I fredags efter jobbet for jag till Elins Esplanad som
är ett köpcentrum och drog runt lite. Hittade inget speciellt.

Men jag behövde vila lite så då blev det mitt favvoställe
Waynes Coffee och en hasselnötslatte.

 Och när jag kom hem så jaaa, det blev ett glas vin också!
Eller ja, kanske två dåra! *hehehe*

Lördag 9/4 
Idag var det syträff med lappteknikgruppen i 
Skövde symaskiners lokal. 

Sydde några log cabin-block och så blev det,
tror jag, en lite duk. Är inte färdig än. *hehe*

Och VIPS så blev jag med symaskin också!
Det blev en Janome DC6030!
Har suktat efter den maskinen i nästan ett år.
Och nu är den MIN! =o)

Nattinatti!

Inga kommentarer: