12 april 2016

Tisdag 12/4 Läkarbesök, barnbarn och träning

Har varit hos läkaren idag och vad gäller mitt svullna ben
så mätte han hur klaffarna var i benet och de var tydligen ok. 
Vad gäller "morrandet" och svullnaden kunde han inte förklara. 
Skulle prata med en kollega. 

Vad gäller min sätesmuskel som verkar vara en inflammation
i en slemsäck vid höften, trochanterit. 
Det betyder också kortisonspruta i höften.

😱 Jaja hoppas det blir bättre nu!

Har även hälsat på mitt andra barnbarn Leo.

Bild 1. Kisar lite för det blixtrar
Bild 2. Mamma maten tog slut.
Bild 3. Vad gjorde du?
Bild 4. Ahaaa, du fotar mig! och kisar igen.

Han är så söt! *hihihi*

Kom till träningen lite tidigt idag så det var ju tur
att jag fick med mig lite att göra! *hehehe*

Så här såg det ut på träningen idag!

Jag stod och stickade och fotade mina kära träningskompisar!
*hahaha* Så snäll jag är! NOT! =o)

Men, jag lade inte ut någon bild så man ser vilka det
är för att alla vill inte det och det respekterar jag.

God natt!

Inga kommentarer: