14 juni 2016

Tisdag 14/6 Lite blandat

Söndag 12/6
I lördags fick jag besök av "min" Nettan och vi for
till stan och shoppade lite blommor som jag
planterade i söndags.

Stickade lite också självklart och så
invigde jag min fina solhatt! *hihi*

Sista bilden är egentligen en lunchväska 
men jag har den som en handarbetsväska!
Den är köpt hos Cicki Design. =o)

Garn: Kauni/Aade Lõng
Stickor: 5,5

Måndag 13/6
I måndags morse så var det himla fint väder ute.
Och jaa, vad gjorde jag, jo, jag tog en liten prommis!

Och så hade jag lite tid kvar efter att jag duschat
så jag målade naglarna med vanligt nagellack.

Det blev rosa!
Passade bra då jag skulle på ett info möte.
(Tänkte på rosa bandet.)

Har ett längre tag stört mig på min lilla stjärnfilt!
Gillade inte hörnena så jaa, vad gör jag!?!

Jo, jag bestämmer mig för att repa upp några varv!

Det blev visst ca 25 varv! *hahaha*

Men nu har jag börjat virka tillbaka dem igen!

Garn: Kauni/Aade Lõng
Virknål: 3,5

Nattinatti alla fina!

Inga kommentarer: