7 juni 2016

Tisdag 7/6 Nationaldagen 6/6

Igår blev det en jättegod middag!
Matjesill, potatis, gräslök och för mig gräddfil!
Mmmmmm!

Till efterrätt åt vi Svenska jordgubbar och glass!
Mmmmmm!

Här är kortet jag skickade till min fina
systerson Benjamin som fyllde 7 år den 4/6.

Grattis igen Benjamin!

Efter megasjalen och axelvärmaren blev det ju 
lite garn över och då fick min restgarnsfilt växa lite till.

Hösgt upp i mitten ligger min gröna virknål, nr 3,5.

Och eftersom garnet var slut fick jag nysta lite.
Denna gången är det röd/rosa färger.

Hm, undra vad jag ska göra?
En megasjal kanske! *hahaha*

~   ~   ~   ~   ¤    ~   ~   ~   ~

Imorgon får jag reda på om tumören var god eller ond.
Väntan är olidlig!

~   ~   ~   ~   ¤    ~   ~   ~   ~

Ha en underbar dag alla!

Inga kommentarer: