1 februari 2011

På gång

Här är min "lilla" voffsing.
Han älskar att mysa och knô. =o)

Håller fortfarande på med denna gröna skapelse.
Har inte kommit så långt. *ler*
Ska bli en halsdukstub eller något sånt. =o)
Stickar med rundstickor nr 7 och yllegarn från Tallin.

Så här ser min fot ut idag.
Den har en svart stödstrumpa på sig.
Enligt läkaren ska jag inte ha min ortros längre.
Har fått fler övningar att göra också.
Det är läskigt, men går bra än så länge.
Läkaren och sjukgymnaste sa att jag kommer
svullna upp i början när jag rör min fot i alla övningar,
men att det kommer att gå ner efter hand. =o)

7 kommentarer:

4U2 sa...

Är det inte skönt att benet nu är "fri"?

Rosenvante sa...

Ser ut som ni har gott om plats du o lilla vovven. :)

Smycka sa...

4U2: Jo, både ja och nej. Lite läksigt och vingligt men ok. =o)

Rosenvante: Jo, det är en 3-sits soffa. =o)

Maggan sa...

Va mysigt "voffsingen" ser ut att ha ;)

Smycka sa...

Maggan: Ja, det är faktiskt mysigt! Fast liiite trångt ibland. *ler*

Pärlmudden sa...

Hoppas det går bra med träningen. Det brukar vara läskigt ett tag, men jag hoppas det släpper kvickt för dig!
Alla hälsade till dig igår.
jag o Ulrika kollade efter pärlorna till dig. Vi får höras på telefon sen du o jag om resultatet.
Puss o kram

Smycka sa...

Muddis: Så snällt av er! Tack! Det är ju tur att onlinecafét finns. kramen =o)