20 augusti 2014

Blandat grejs

I lördags var Husbandet och jag på en bilutställning
på Skövde flygplats. Vi hade faktiskt tur med vädret!

Bilden längst upp till vänster är så snygg! (rosa)

Bilden åt höger är en väns i Karlsborg.

Bilden i mitten är så trevlig för det paret är alltid 
klädda så fint och har ett fint picknick bord med sig.

Bilden längst ner till vänster tyckte jag var ett flygplan!
MEN, ser ni DET tyckte inte mitt Husband! *hahaha*
Det är ju för bövelen en huvkråka! *skrattar*

Ja, ja, shit happens! =o)

Efter det for vi till Töreboda, ca 5 mil från Skövde.
Där käkade vi på Mandy´s Diner.
Så himla mysigt! Och jättegod mat!

När vi åkte dit så fullkomligt öppnade himlen sig!
Fick nästan stanna för vi såg inte vägen!
Inget trevligt alls! *hövva*

På söndagen blev det nya naglar. 
Lite korta ja, för jag ville inte ha två tippar på de
naglar som jag fläkte upp. Ja, ja, de växer ut igen! ;)

Blev även en ny duk till bordet på altanen.
Jag är nöjd! =o)

Ville prova något nytt i matväg.
Söndagsmiddagen blev pulled turkey, klyftpotatis
med skal samt turkisk yoghurt med honung. *mmm*

I måndags blev det dags för lite träning igen.
Denna gång med Actic Skövdes Julia.

Köpte ny trutvalla idag!
L'Oréal Sparkling Amethyst nr 287.
Sitter jättebra! Ja, det är min mun! *hehe*

Idag var det dags igen!
Lite spinning med Actic Skövdes Alma
och hennes sköna hårdrockspass!

God natt! =o)

Inga kommentarer: