25 augusti 2014

Catching up

Nu är det torsdag och kväll.
Jag har bäddat till min lilla  Mamsing och lilla Momo
som kommer imorgon fredag.

Eller ja, Momo kommer och Mamsingen far vidare
till Karlsborg på klassfest. =o)

Det översta hjärtat = Världens bästa Mamma
Det undre hjärtat = Världens bästa Mormor

Nu är det fredagsmorgon och jag åker buss till jobbet.
Varför? Jo, jag ska ju på räkkryssning igen! 

Nu är det fredag kväll och dags för lite räkkryssning med 
11 av mina fina arbetskamrater. Vi hade jättetrevligt!

Nu är det lördag och min lilla Momo och jag har varit på en
loppis och är på väg till Gengåvan.

Då såg vi denna fina!
En HEL regnbåge! Urläcker!

På Gengåvan såg jag denna och kände att,
hm, kanske ska jag köpa den och hänga
den på ytterdörren? Määäää, not!

Nu är det söndagskväll och lilla Mamsingen, 
lilla Momo och jag käkar hemgjorda kräftor
som lilla Mamsingen fått.

Jag fick den minsta och den största!
hahaha

Hade sparat lite rabarber i frysen som
jag gjorde en liten rabarberpaj av.
Mums!
 
Och nu är det måndag och japp, jag har haft semester!
Bytte om och japp, sen bar det av till lite spinning!

Idag var det Actic Skövdes Christopher som körde.
Han har inte haft ett pass sen i juni tror jag.
Saknat honom! Och idag körde han skiten ur oss!
SÅ himla gött!

Och denna fina vy mötte mig när jag klev
ut från Actic i Skövde!

En regnbåge igen!
Och, på vissa ställen var det faktiskt tre stycken!
Helt otroligt! Fick det dock inte på foto.



Inga kommentarer: