9 augusti 2014

Långt inlägg =o)

Tisdag
Idag blev det lite spinning igen dåra.
Denna gång var det i Mariestad med Actics Jenny.
Hårt och svettigt! Precis som jag vill ha det! 

Onsdag
ÄNTLIGEN!
Idag var det dags att spinna med Actic Skövdes Alma!
Hon har ju haft semester!
Gillar hennes pass! Hårda och svettiga!

Torsdag
Denna morgon var så himla fin!
Försökte fånga den på bild men det var inte lätt!

I eftermiddag var det dags för lite träning igen.
Tanken var att det skulle vara spinning.
Men jag kände mig jättetrött så det fick bli 
30 min på bandet och sedan blev det att arbeta
med armar och överkropp lite.

Fredag
Dagens outfit! Jag i kjol! *hahaha*
Ja, ja, undrens tid är inte förbi!
Gick mycket i kjol som yngre, men inte när jag 
blev större. Men, jobbar ju på detta! =o)

Tyvärr så blev ljuset på jobbet inte det bästa
för ansiktet! Ser ut som en hamster i hela fejjan!

Och som en liten bonus när man då äntligen försöker
fota en dagens outfit så kom 
linslusen Brandsläckare fram dåra! *hehe*

Och så här glad var jag för att det var fredag!

Motionen denna dag stod inte jag för!
Jag motionerade mitt lilla kontokort istället!
DET var roligt! *hihi*

Det blev ett regnställ alla super big!
MEN det kostade hela 150 kr på Stadium!

Det är ju tur att man är lika lång som bred när man 
provar kläder!!! Här är det typ tre eller fyra uppvik!

Så snygger så! *hahaha*
Lite skor sådär i bakgrunden också! *s*

Det var jobbigt att motionera kontokortet så det
blev en hasselnötslatte på Waynes Coffee. 

Lördag
 Det närmar sig sykurs och utmaning!
Dessa två tyger ska vara med i något jag
kviltar var det sagt.

Vi är tre som antog denna utmaning om jag
minns rätt. =o)

Jag har införskaffat mig en ny liten linjal.
En "Mini Hex N More" från Jaybirds Quilts.

Har aldrig jobbat med en sådan form så det
blev en jätteutmaning kan jag ju lugnt säga!

Jag gjorde alla fel man kan tänkas göra!
OCH, jag tror bestämt jag uppfann några fler! *hihi*

Nä, det är inte vackert! Men väldigt unikt!

Såg en bild igen på Pinterest, fjärilen, som jag
ville prova på. Sagt och gjor men OJ vilket
projekt det blev! *skrattar*

Ja, ja, nu är det bara kantning kvar och 
att använda den andra blåa tygbiten.

Inga kommentarer: