13 november 2014

Onsdag 12/11 samt torsdag 13/11 Konferens Loka Brunn

Igår for jag med på en konferens med jobbet till Loka Brunn.
Kan rekommenderas! Jättefint och mycket god mat!

Detta fina låg på min dubbelsäng.

Nej, jag tog inte med mig tofflorna. =o)

Detta är utsikten från min säng.
TVn var inte den största om jag säger så. 
*hehehe*

Överst till vänster: Kommer in i rummet
Överst till höger: Min dubbelsäng
Längst ner till vänster: Två fotöljer samt bord och stol. 
På väggen en TV.
Längst ner till höger: Badrummet med varma klinkers

Det var även en liten lek till bordsplaseringen.
Min var när startade postorderfirmorna grundades. =o)
God trerätters och gott vin.

Föreläsningarna var  väldigt intressanta.

Virkade två smyckespåsar eller ob-påsar i bussen.
Stickar även på en svart tubhalsduk i Indiecita.

Påsarna är i Järbo garn 8/4 100% bomull,
virknål Inoxal 3,5.

Tubhalsduden är i Indiecita 100% alpackafleece,
stickas med nr 4,5/5.

Imorgon ska jag åka upp till Stockholm
och hälsa på min "lilla" dotter, Mamsingen och Momo.
Ska bli så roligt! < 3

Go kväll!


Inga kommentarer: