19 november 2014

Onsdag 19/11 Momor, plast mormor lite träning och så garn

Idag lade Erica upp sin och Pontus lilla bebbe!
De ska ha i början på maj så att eh, jag ska bli 
plast mormor också! *hihi*

Övre bilden är Beas och Nicklas lilla bebbe.
Den undre bilden är Ericas och Pontus lilla bebbe.

Mormor och plastmormor, DET är grejjer det! =oD

Här är en liten film på Bea och hennes bebbe.
Det rör sig i nedre delen av magen. =o)

Idag fick jag ÄNTLIGEN gå på spinning!
Och benet höll! Jippi! Kände så himla bra!
Men, jag måste fortsätta att ta det lite lugnt så
att benet inte går sönder igen.
Tack Actic Mariestads Patrik för ett svettigt pass!
*tummen upp*

Och när jag kom hem ikväll så fanns det ett paket till mig!
Det var mina garner som jag köpte hos
Kicki´s hobbysida i söndags kväll!

Tack snälla Kicki för snabb leverans!



1 kommentar:

sinneskatten sa...

Det är så fantastiskt!
Och tänk vad mycket man kan sy och sticka till de små liven.