3 december 2014

Onsdag 3/12 träning och sytt

Har pimpat mitt fat lite. =o)


Blev en mellan tomte, en pytte tomte och en sten som 
det står God Jul på. Lite svarta små stenar och lite
större gråa stenar. Jag är nöjd! =o)

I och med att jag for ut på lunchen så fick det bli 
snabb mat! Mycket fett men oh så god den var ett tag.
Sen blev det liiite för mycket faktiskt. Och självklart
en cola till detta! hahaha *mums*

Då var det ju tur att jag skulle på spinning med 
Actic Skövdes Alma och henne ursköna hårdrockspass!
Jälars vad jag jobba! *pust* 
Otroligt svettigt men ack så gött! *hehe*

Och när jag kom hem så, VIPS, så blev det en 
tygkorg med tomtar! =oD

Nu har jag sytt mina tre korgar som jag
ska ha med mig på söndag. Hade velat sy
fler, men jag planerar ju som en kratta!

Ja, ja, betade av listan lite i alla fall. =o)

Go kväll!




Inga kommentarer: