18 december 2014

Torsdag 18/12 Babyshower, naglar och present

Nu kan jag även visa det andra hemliga projektet!
En babyfilt virkad av garn från Kickis hobbysida.

Lanett 100% merino ull och superwash
virkad med nål nr 3.
Egen design.

Filten var med på en baby shower idag på jobbet
för fina Fia och hennes "Ragnar". =o)
Det var en Maria H, Linda och jag som fixade lite.

Lycka till Fia!
Kram

Igår var det dags att göra nya naglar.

Det blev en cerise historia med glitter och silver.

Idag blev jag överraskad!
Våra fina städare på jobbet kom med ett paket som
innehöll en ängel med belysning i kjolen
och ett jättefint kort!

Tack fina Ida och Jeanette!
Jag blev jätteglad!
Kram på er

Och eftersom jag kände mig fin idag så blev det
en liten selfie! *hahaha*
MeMyselfAndI som jag kallar det. =o)

God natt!






Inga kommentarer: