2 december 2014

Tisdag 2/12

I söndags var det redan första advent. 

Igår var det mys med en skön brasa.

Träd i ljus! Skövde har klätt in några träd i ljus och
de lyser jättefin på kvällarna. Just på denna bilden kom
en busskur med! *hahaha* Och nej, jag körde inte!
Det var kö och jag stod still. 

Lite julmys i vardagsrumsfönstret.

Ett kort till morsdag som inte blivit utlagt än.
Finns på Ulricas Design.

Fyra tags, tre stora och en liten.
Finns också på Ulrica Design.

Tre tygkorgar till kanske julkort, pepparkakor eller frukt.
Mäter ca 16 cm hög och ca 16 bred.

Har lite mycket i mig just nu!

* Gjorde ett hemligt projekt som tog hela helgen.
* Försöker göra det sista inför min marknad på lördag.
* Skulle ha sytt två väskor till (14 timmar) men hinner inte det.
* Vill även sy två tygkorgar till (6 timmar). Än så länge
har det blivit en till tygkorg.
* Ligger lite efter med två beställningar.
* Julfest på fredag.
* Julmarknad, ska sälja, på lördag i Karlsborg.
* Träning på onsdag och torsdag.

Så att eh, ja, jag vet vad jag gör! =o)

Go kväll!

Inga kommentarer: