20 januari 2015

Tisdag 20/1 Glasögon, skåp och träning

Jag var bara tvungen att fota min kära vänner!
De som ligger längst fram är mina vanliga
glasögon jag använder om jag inte har linser i.

Par nummer två har typ +1,0-1,50 i läsglasögonstyrka.
Dessa använder jag när jag har linserna i och vill
se vad som står på skärmen. *hehe*

Men, om jag vill se vad som står i mobilen,
ja, då använder jag de som ligger längst bak,
de svart/vita. *hehe* De har +2,0 har jag för mig.

Som sagt , det är inte lätt när synen spelar en ett spratt!
Progressiva?
Funkar inte för mig, än. Har provat hos optikern
och han sa att jag såg sämre med progressiva.

Japp, idag har jag köpt ett skåp till mina
tyger så jag kan få en överblick över dem också.
Det bästa av allt, den passade precis INTE mellan
dörren och mitt garnskåp. Tänkte att jag kan ju 
sjuva undan garnskåpet åt sidan, men serrni

DET gick inte! Kom ju på att Husbandet
har ju skruvat fast skåpet i väggen! 
Ja, jag kan skruva själv, om jag bara nådde upp!!!
*skrattar*

Jaaapp! Ikväll blev det lite Tabata Cardio, 12/100.
Kändes gött som bara den! Grejjen var ju bara den 
att eh, jaaaa, jag missade tiden lite! *hahaha*

Fick för mig att det startade kl 17,30 men det var ju
först kl 18,30. *skrattar* Ja, ja, fick väll 
gå på lite upptäcksfärd i en timme. *hehe*

Go kväll!

Inga kommentarer: