27 januari 2015

Tisdag 27/1 Yrkesmässa, intervju och ego

Idag har jag varit på en Yrkesmässa på Arena i Skövde.
Det var några arbetsgivare samt högskolor som var där
Intressant!

Idag har jag också varit på en anställningsintevju.
Spännande! =oD

Igår for Bea och jag lite snabbt till Mariestad
för att hämta mina nya glasögon.

Trivs som bara den i dem!
Lite jobbigt är det när jag tittar nedåt,
för det känns som om marken är direkt
under näsan! *hahaha* Om jag tittar
rakt fram så är det inga problem.

Med dessa på kan jag även läsa på
mobilen. Kunde inte det förut! 

Go kväll!

3 kommentarer:

Rosenvante sa...

Supersnygga och du kommer att vänja dig snabbare än du tror.
Så spännande med intervju, hoppas det går bra och att det är nått du vill göra också. Lycka till!

Cicki sa...

Snygga glasögon på en snygg tjej!...:-)

Smycka sa...

Tack! =o)