11 januari 2008

Tebax igen! ;)

Så nu har jag haft en liten paus i mitt skrivande. Har ju börjat på mitt nya jobb och är inte van vid "fasta tider"! *hihi* Är ju van att göra vad jag vill när jag vill. *s* Ja, ja, det är en vanesak! Det flyter på bra i alla fall. Alla är jättetrevliga och hjälpsamma! =o)

Ikväll stickade jag färdigt ytterligare en halsduk. Köpte ett meganystan på ca 700g eller något sånt. Fick ut två halsdukar och en mediumsjal.

Detta är första objektet jag fick ut. Den är jättelång och gosig.




Sen blev det en sjal i lagom storlek, medium. Också jättesmjuk och go.




Och ikväll blev den andra halsduken färdig. Blev i och för sig ingen frans på denna då garnet tog slut, men vad gör det. ;)





Ikväll fick jag bak läxa av barna för att jag inte shoppat chips! *daaa* Fick då åka ut igen och shoppa detta snäll som jag är och passade då på att köpa hårfärg! *jippiiiii* Min ena dotter lovade att hjälpa mig denna gången också. Tack söta! ;)

Blir såååå irriterad! Köpte två flaskor med färg men behöver tydligen tre flaskor!!! Typiskt! Ja, ja, det är ju bara tredje gången jag gör mitt hår på en vecka och borde ha lärt mig vid det här laget! Men, men, får vällan vara glad över om jag har peruken kvar efter allt detta! *fnissar*

See you soon!
Bye bye

Inga kommentarer: