9 mars 2009

Hemlis 5 paket nr 1 =o)

Isses va skojigt det var att komma hem från jobbet idag!!! =oD
Kolla vad som fanns i min brevlåda!!! *hihi*

Här fanns det 200g snygga härvor i
Cornelia Hamilton presents Heaven´s Hand Wool Classic hand-dyed
i en läcker lila färg.
Till detta läckra garn fick jag ett mönster på en jättesöt axelvärmare. =o)

I paketet fanns ett jättesött litet kort
"Räkna glädjeämnena!"

Sist men inte minst så fanns mitt favvote, HÖSTGLÖD!!! *mmm*

TACK snälla Hemlisvän, who ever you are! =oD

7 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att du tyckte om det, så får vi se vad det blir nästa gång :).

Smycka sa...

Isses så snabber du varå! *skrattar* Tack söta! =oD

Sunna sa...

Vilken underbar överraskning, jag väntar också och inget är som väntans tider, ha det bra

Pärlmudden sa...

Trevligt paket du har fått då! Ta med det till cafet nästa gång så jag får klämma o känna. ;)
KRAMIZZZZZZZZZZZZZ

Smycka sa...

sunna: Hoppas du får ditt paket snart! =o)

Muddis: Ska försöka komma ihåg det. *s* Gott kaffet blev! =o)

Anonym sa...

å det teet såg ut att nått det :o) Lill-Babbs har också fina teer i sin Caffär på Långhans i Järvsö, finns även i webbutiken,
smaka på det här,
Rött Rooibos te smaksatt med champagne samt rosblad och jordgubbsbitar,
låter trevligt eller
Grönt te smaksatt med rabarber- vanilj och smultronarom samt röda hjärtan av socker, har inte varit dit och kikat ännu men kommer nog att göra det framöver.
http://www.lill-babs.com/caffaren.php

Smycka sa...

Rött Rooibos te smaksatt med champagne samt rosblad och jordgubbsbitar låter himlans gott måste jag erkänna! =oD

Får nog kika in på hennes sida.