1 mars 2009

Long time no see

Hellu igen!
Nu har det gått alldeles för lång tid igen! *suck* Vars tar tiden vägen?!
Min ena dotters dator är på lagning och hon har suttit på min maskin och då får ju inte jag plats liksom. *hm* Ja, ja, vad gör man inte för sina små änglar! =o)
Den 10/2 var det äntligen stickcafé igen! Som jag har längtat!!! Det var jätteroligt att träffa alla igen! Jag gjortde två halsband i vaxad lintråd. Ett i blått och silver och det andra i lila och guld/brun. Har tyvär ingen bild på dem. Gjorde ett armband också som min andra dotter ville ha. Lite skoj! =o)
Sen har jag varit på "Restgarnsbytarkväll" och det var också jättetrevligt! Vi bytte restgarner eller köpte av varandra. Vi var 6 personer som var med. Jag fäste trådar på ett par muddar och en annan sak som jag inte kan tala om just nu. Det kommer att komma bild lite senare. ;)
Igår 28/2 var jag i Karlsborg hos mina syrror. Vi är unika vi! Vi är systrar fast vi har inte samma mamma och pappa. *hihi* Den ena av dem hade en jätteloppis som jag fick ställa upp mina smycken och stickat i. Tack Maja! =o) Naturligtvis glömde jag få med mig muddarna och mobilpåsarna. *daaa* Men det gick bra för mig i alla fall. Jag klagar inte!
Idag fick jag lite inspiration! Jag gjorde två armband som jag införskaffat tidigare i veckan hos Emmas. Det ena är med likadana stenar som arbandet ovan, stenarna kommer för övrigt från Garntussen. Det undre går åt det lila hållet.

Den 4/3 är det stickcafé igen och jag längtar dit igen! =oD
Jag har inte kunnat sticka på nästan en hel månad då mitt vänstra pekfinger har strejkat! Men, förhoppningsvis håller det på att vända.

3 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Ses på Onsdag!!
KRAMIZZZZZZZZZZZZZZZ

Angel.Pearls sa...

Åh, vad fina smycken du gjort!!//Eva

Smycka sa...

Muddis: Kraaaaaamades gjorde vi!!!

Angel.Pearls: Tack! =o) Fick lite inspiration. *s*