29 mars 2009

Utmaning

Jag är utmanad av Soljäder

Så här kommer åtta sanningar om mig;

1. Jag är en perfektionist i många saker, exempelvis i mina skåp och lådor. Ser direkt att någon har varit där och oftast vem. *s*

2. Jag är väldigt envis, kan själv!

3. Jag vill väldigt gärna åka till min svägerska i LA och bo där kanske 6 mån om året. =o)

4. Jag älskar "fluffiga & gosiga" flodhästar och koalor.

5. Jag önskar jag kunde sy som min lilla momo.

6. Jag älskar naglar!

7. Jag är väldigt kritisk mot mig själv och mina alster. =o(

8. Jag är avundsjuk på mångas alster, jag vill också kunna göra lika fint!

Jag utmanar:

Pärlmudden
Ut i fingerspetsarna
Eldstickan
Pärlugglan

Om ni vill. =o)

10 kommentarer:

Unknown sa...

You know me so well, utmaningen är antagen;o)

Anna sa...

Utmaning antagen!

Cicki sa...

En liten fågel har kvittrat i mitt öra att det är födelsedag på gång hemma hos Smycka. Grattis vännen. Kram

Katarina sa...

Grattis på födelsedagen!

Marianne sa...

Jag önskar också Grattis på födelsedagen!

Pärlmudden sa...

Jag svarar på utmaningen inom de närmasta dagarna!!
Kram vännen!
P.s. hur känns det att vara ett år äldre? ;)

Eva sa...

GRATTIS i efterskott !

Smycka sa...

STORT tack för alla Gratulationer!

Kramkram
Ulrica =o)

Pärlugglan sa...

Jag skall klura på din utmaning, men det är inte lätt, hav tålamod!

Grattar också till födelsedagen, i efterskott då antar jag.

Kram
Inger

Smycka sa...

Klura på du! *s*
Tack!

Kram
Ulrica =o)