26 september 2009

Award / utmaning / utmärkelse


Fick denna av Urmodern, TACK! =o)
Hon får självklart tillbaka den.

Hopp, då ska man skriva tio sanningar om sig själv då:

1. Jag är väldigt envis
2. Tycker om att spela innebandy och fotboll
3. Älskar att pyssla med något
4. Försöker alltid se det på den positiva sidan
5. Jag tycker om mitt jobb som konsult
6. Jag älskar min familj
7. Tycker det är roligt att umgås med vänner
8. Älskar långa promenader med hunden
9. Tycker det är roligt att blogga
10. Gillar inte när man är elak mot barn och djur bland annat

Denna fina utmärkelse skall skickas vidare.
Ska bli skoj och se vad ni skriver.

Eldstickan
Hugomamman
Cicki
Angel Pearls
Carinas liv och stickning
Knyppeltanten
Pärlmudden

4 kommentarer:

Cicki sa...

Tack så mycket. Gulle dig.....:-)

Carina sa...

Tack så jättemycket för den fina utmärkelsen. Hade redan sneglat på den och tyckte den var fin.

Knyppeltanten sa...

Känner mig hedrad. Tack.

Smycka sa...

Varsågoda! Den är ni väl värda! =o)