27 september 2009

Lördag

Här kommer lite på vad jag lagade för middag idag. *hihi*

Här steker jag köttet i en stekpanna. ;)

Det är kryddag med Honungssmak. *mmm*

Till detta gjorde jag sås på pulver, Kelda och margarin.

Det blev Karl-Johan svamp som är sååååå gott!

I ugnen hade jag en färdigköpt potatisgratäng.
Vi tycker den är så god!

Här vare dukat till fyra då ena dottern inte va hemma.
Hade lite tända ljus och så.
Fick även fram Svartvinbärs gelén. *mums*

Efter denna goda middag lät jag mig själv avnjuta en supergod drink!
Baccardi Lemon och 7up. Pinnen i är en sked som är ett sugrör. *hihi*

Idag när döttrarna och jag var på stan blev jag med grönt te.
Hör och häpna, JAG KÖPTE INGET!!! *HA*
Teet var från ett bonuskort jag hade fyllt så jag fick två hekto. =oD
Här ovan ser ni Skärgårdsnatt, den sitter jag och
dricker i skrivande stund. Jättegott! =o)

Här är Grönt och skönt. *s* Skojigt namn på ett te. *hihi*

Inga kommentarer: