20 september 2009

Park Lane

Vid 19-tiden kom vi till Park Lane. Vi var sju tjejer som skulle käka och fira min lilla mosters födelsedag. De som uppträdde var duktiga!

Vi åt en liiiten apertiff som var kall potatis och purjolöks soppa som serverades i ett liiitet glas. Gott var det! Sen kom förrätten, rökt böckling med någon sås. Den tyckte jag tyär inte om. Varmrätten bestod av pärlhöna, ris och en mycket god sås. Som efterrätt fick vi en mangosorbe med lite frukt som hade legat i ett te-lag. Till allt detta drack vi först champange, två glas rödvin och sen en kopp kaffe.

Efter allt detta blev det nattclub och klientelet byttes snabb ut! Då köpte jag en Cafédom-drink och sen en Baccardi Lemon med sockerdricka och lime i. *mmm* Vi kom hem ca ett på natten!

Tack alla för en jättetrevlig kväll! =o)

4 kommentarer:

Marianne sa...

Låter som du haft en trevlig kväll :o)

Smycka sa...

Vi hade jättetrevligt! =o)

Pärlmudden sa...

Verkar som om du hade en jättebra helg, precis som jag!
KRAM

Smycka sa...

Jaa, det hade jag! Kram =o)