15 september 2009

Hopp, då vare dags igen!

Förra veckan låg jag hemma med feber, ont i halsen och hosta. Fick komma in till vårdcentralen för att ta halsfluss-test vilket visade negativt. Men jag hostade så jag fick huvudverk och mådde allmänt skit. Dagen efter ringer telefonen och i andra ändan av luren är det systern som hade mig på vårdcentralen som ville kolla läget. Hon tyckte att jag såg så eländig ut att hon ville veta hur jag mådde. Det var ju för rart! =o)

For i alla faller upp till Stockholm i fredags med döttrarna. Jag skulle på gymnasie-date!!! Jätteroligt! Var inte alls upplagd för det, men vad gör man inte för den klass man älskade!!! I med massa Panodil och iväg bara! Kan ju meddela att jag drack mest renat, cola asså! *s* Det blev faktiskt två glas rödvin också. Vi hade jättetrevligt, åtta elever av femton och vår underbara lärare. TACK Kricke för att du fick ihop oss!

Började jobba igår igen och det var ju ingen hit kan jag ju säga. *suck* Hostig och allmänt "svag". Men, men, jobbade gjorde jag igår och idag. Är lite trötter för jag sover lite dåligt nu när jag hostar så. *host host* Men, det går säkert över. *s*

2 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Får verkligen hoppas att du frisknar till snart! stackare!
du behöver inte fota markörerna. vi kan ta det när vi ses.
Kramelikram

Smycka sa...

Okidoki! Jo, hostan är nog liiite bättre. Har i alla faller ingen feber längre. *pustar ut*

Kramiz