1 september 2009

Lite av varje

Så, i eftermiddag har Bea och jag gått ut med Pluto i ca 30 min.
Det var skönt!
Sen åkte Husbandet och jag till återvinningen
och kastade en avbruten gren från vårt plommonträd,
kastade tidningar, hårdplast, kartong och lite annat.
Sen for vi och pantade flaskor så nu känns det skönt att det är borta!

Surfar lite nu och hamnar ju ska jag
erkänna på fäjsbok vid FarmVille speciellt! *hihi*

På stickfronten är det torka!
Så är det med mycket av mitt skapande just nu.
Men, men, kommer förhoppningsvis igång snart igen! =o)

4 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Nu har emmas fått igång sin hemsida, www.emmashemochhandarbete.se
Där kan du se dtumen för alla 4 stickcafeerna i höst....
KRAMIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Smycka sa...

Va skoj! Tack! Kram =o)

Eva sa...

Kikar in och säger Hej !

Kram!

Smycka sa...

Hej hej! Kram ;)