7 augusti 2011

Landet 4

Jag hann sticka en sjal och "fransa" fyra sjalar.

Jag sydde ihop och fäste trådar i mina mössor.

Hann sticka två disktrasor i bomull.
Gratismönster från Hildurs barnbarn.

Gjorde klart mina mobilfodral och pimpade dem lite
och gjorde ett nytt, det gröna.

Hämtade Erica i "Solna". När vi körde hemåt såg vi
på "Garmin" att vi körde "off road"!
Vägen fanns inte med! *skrattar*

Vi stannade i Arboga för att käka och där
hittade vi Subway!
Jag hade aldrig käkat på
Subway förrns idag! =oD

Måste ju erkänna att det var super gott!

Till sist ett litet budskap!

4 kommentarer:

Sunna sa...

jädrar vad effektiv du är, duktiga kvinna

Tatiana sa...

Oj, så mycket du hann, duktig!
Ha en bra dag!

Rosenvante sa...

Fattar inte hur du hinner med allt.
Ingen fundering på att ta färjan över när du ändå var i nynäs?

Annika GW sa...

Ja det var många saker på en gång! Ps. Fina mössor! / Annika