11 augusti 2011

Onlinecafé på facebook

Idag är det onlinecafé på facebook. Jag håller på med
en rosa disktrasa och en lila väska som ska tovas.
Disktrasan stickas i Kampes 8/8 soft med rundstickor 3 eller 4.
Mönster från Hildurs barnbarn.
Väskan stickas i ullgarn från Östgötaspinneri på rundstickor 6.
Väskan görs direkt från hjärncellerna i skallen,
de få som finns kvar! =o)

Har införskaffat lite från Stickfossa också. =o)
Passar bra ihop med väskan jag köpte av Cicki, Cicki deisgn. ;)

Så här känner jag för min matte just nu! ;)

Igår var Bea och tatuerade sig igen. Det blev en fjäder,
jätteläcker. Själv skulle jag fylla i mina två som jag gjorde
men de var inte läkta än så jag skulle komma tillbaka
senare i augusti. =o)

3 kommentarer:

Sunna sa...

försökte verkligen hinna med stickcafeet idag men tji fick jag, tycker det är en riktig toppenide

Smycka sa...

Jag gillar det jättemycket! Men, ibland kan man inte vara med. Jag missade förra torsdagen då jag var i Stockholm och inte hade tillgång till en computer. =o)

Anna sa...

Så roligt att du är nöjd med dina grejer, då är jag också glad!