12 februari 2012

Utmaning


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jaaa, då jobbade jag som konsult hos en kund som jag haft i ca 4 år. Då bodde jag söder om Stockholm och jobbade norr om Stockholm. Liten bit att åka men det gick bra.

Vad gjorde du för 1 år sedan?
För ett år sedan är jag fortfarande konsult fast på ett annat företag som jag snart varit hos i fyra år. Men nu bor jag i Skövde och jobbar i Mariestad.

Vilka 5 snacks tycker du om?
Jag gillar cashew nötter av olika slag.

Vilka sånger kan du utantill?
Ingen.

Saker du skulle göra om du blev mångmiljonär.
Resa och ha det bra! Självklart dela med mig lite.

5 dåliga vanor du har
Ojoj, stickar och virkar alldeles för ofta säger många. *s* Gillar att gå på Gengåvan och shoppa loss lite. Då blir det ofta stuvbitar eller annat skojigt. Älskar att köpa garn, kläder, skor och väskor. Nu blev det säkert lite för mycket men i alla fall. *hehe*

5 saker du gillar att göra
Handarbeta, vara med familjen och vänner, träna styrketräning, dock inget som frestar på min högerfot, gosa med Pluto.

5 saker du aldrig klär dig i
Päls, tajta kläder, fel passform, smutsiga eller försmå kläder.

5 favoritsaker
Mobilen, datorn, handarbetet, korsord, handväskan Ulrika.

5 bloggar jag ger utmaningen vidare åt (absolut inget tvång att delta):

Par i stickor
Myz pyzzel
Rosenvante
Pärlor och garn
Pärlmudden

3 kommentarer:

Rosenvante sa...

Tack för den du. :)
Får nog fundera lite, lite innan jag gör bort mig för mycket. :)

myzpyz sa...

färdig ;)
kraMyz

Stickmor sa...

Tack! Ska fundera lite jag också! Just nu är jag lite trött i huvudet men svar kommer!