11 mars 2012

Söndag

Här är min basker med två rader pärlor.

Husbandet skulle iväg på årsmöte på ett ställe.
Och när jag kom hem efter att ha skjutsat ena
dotra till stationen så fanns dessa på min dator! =oD

Underbara tulips! Älskar dem!

De får bo i en gammal vas som jag fått
av svärmor och svärfar. =o)

Var hos sonen en liten stund idag och skulle
torka en av köksldörrarna och VIPS så sa det knak!
Gelén sprack! =o(
Tur att jag ska göra om dem den 14/3.

Imorgon ska jag in på magnetröntgen för att kolla
hur min fot ser ut med brosk och kolliox.

4 kommentarer:

Nina BF sa...

Hoppas det går bra på röntgen och de inte hittar små kottar eller ekollon eller annat trams som ligger och stör (eller det kanske är bra för då slutar det göra ont när grejorna tas bort!) kram

Sunna sa...

tänkte jag skulle göra ett seriöst försök med pärlor, trädde upp 650 st!!!!!!! och började sticka ..jo då det gick ganska bra till jag kom fram till en knut på garnet....nu finns det varken garn eller pärlor mera

Tatiana sa...

Spännande att se din basker färdig!
Vilka fina naglar du har.

Hedvig sa...

Hoppas foten ser bra ut!