25 mars 2012

Söndag

Idag har jag gått Skultorp - Hentorp - Skultorp
på ca 1,25 timme. Det kändes jätteskönt!
I med lurarna, på med glajjerna och
gå, gå, gå och gå. När jag kom hem gick jag en sväng
med Pluto och såg detta fina!
Tänkte inte på det när jag gick förbi första gången. *s*

Nu är det ta mig sjutton vår!
Alla krokusarna och några tulpaner börjar
blomma i slänten vid vägen.
Det är så fint! =oD

Detta blev middagen idag. En hamburgare,
två (fast det är bara en som syns) majsbitar
och broccoli. *mums*

For en sväng till Coop Forum för att handla
middagen och då blev jag med skor.
De kostade 200 kr. Fick ont i fötterna får de
jag gick i är väldigt gamla. Så nu har jag
de jag hade på gymmet ute och dessa inne.
Gillar färgerna! ;)

Har även virkat klart den svarta sjalen.
Bild kommer senare.

~~~~ ~~~~ ~~~~ ~~~~ ~~~~ ~~~~

Glömde skriva att efter middagen så gick döttrarna
och jag till Actic och tränade i ca 1 timme.
Så nu är jag trött och ska lägga mig. *hehe*

1 kommentar:

Sunna sa...

så hurtigt duktig du är, har jobbat hela helgen så jag har missat det här underbara vädret som varit