16 mars 2012

Trött!

Jaaaa, det är den bästa förklaringen jag har!
Idag vaknade jag, gick upp och duschade,
klädde på mig, tog på mig mitt fejs och
sen fixa håret.Tar fram flaskan, "klämmer" ut lite, *hm*,
var det så här det såg ut?
Ja, just det ja, gno ihop händerna
så blir det skum, så var det ja.
Gnor ihop händerna, oj vad skum det blev, ja, ja.

Klämmer i håret, varför "går" det inte in!? *hm*
Åkäj, klämmer mera och oj vad skum det var.
Så där ja, nu är det "i klämt"!

Tvättar händerna, torkar dem,
ställer tillbaka flaskan och vad ser jag,
jo "hår" flaskan står i skåpet.
Mäh!?

Vad håller jag i da??
Jo, RAKABENENLÖDDER!!! *asg*Jag blev väldigt fin i håret kan jag säga!!!
*skrattar så jag gråter*
Ja, ja shit happens!
Trevlig helg alla!

4 kommentarer:

Rosenvante sa...

Ops :)

myzpyz sa...

hahahaha
fast på 80-talet så hade man juh raklödder i håret eftersom det höll bättre ;)
puzz o kraMyz

Hedvig sa...

Ha ha, oops! :)

Nina BF sa...

jag håller med myzpyz, raklödder är egentligen bättre! 80-talet kan inte ha haft fel... ;)