19 november 2016

Fredag 18/11 Blandat

Måndag 14/11

Den 14/11 började jag arbeta hos ABF!
Det är en halvtidstjänst men det känna bra
att börja med 2,5 dagar i veckan. =oD

Onsdag 16/11
Den 16/11 fick jag hem denna fina tomten som heter Santa!
Den har jag köpt av en vän på facebook. =o)

Ikväll kände jag för att utöva lite scrapbooking!
Och Santa fick vara med och titta på!

Det blev lite jultags.
Dessa kan man knyta fast på paket eller buketter
eller något annat. Alla har samma stämpel på baksidan.

8 kr styck/3 stycken för 20 kr + porto.

Dessa tags har inget med julen att göra.
Bara fina! Man kan skriva på baksidan.
Även dessa kan man knyta fast på ett paket eller bukett.

8 kr styck/3 stycken för 20 kr + porto.

Den nedre raden fick inte plats på bilden ovan.

8 kr styck/3 stycken för 20 kr + porto.

Torsdag 17/11
I torsdags fick jag för mig att sy lite.
Det blev dessa två tunikorna.

Tyget på de övre bilderna är köpta hos Tygposten
här i Skövde. Och de två nedre bilderna är ärmarnas
tyg från Tygposten och det andra är 
köpt på Hem & hobby i Hjo.

Mönstret är från Stoff & stil, 23112, men jag har ändrat om det lite.
Enkelt mönster för en nybörjare som jag! =oD

Fredag 18/11
Idag blev dessa baby byxor  sydda i storlek 62.
Tyckte att livet blev lite långt så jag får korta av det.

Idag har jag plocket bort scrapbooking grejs från
köket och lyft in grejer till mitt syrum för att städa till
det lite nu när min älskade man kommer hem!


Men, sent i kväll fick försökte Husbandet ringa men
det gick inte så bra så han fick skriva. 
Hans plan är inställt! *buhuu*

Han kommer hem på söndag istället.

Inga kommentarer: