3 november 2016

Torsdag 3/11 Blandat

Till vänster om mig står ett pelarbord med detta på!
*hahaha* Mycket kolliox är det!

Alla trådarna kommer från min Sophies Universe.

Och till höger om mig i soffan ligger detta berg!!!
Det är 53 antal nystan till min Sophies Universe som
skymtar till vänster i bild. Det grön/gul/gruna är
min megasjal i ull. =oD

Idag fick jag för mig att jag skulle prova hur 
det gick på crosstrainern. Har fortfarande ont
i min pirifomismuskel eller vad det heter.

Kanske inte är den heller men det känns så.
Har även ringt till två terapeuter som inte har 
ringt tillbaka. Och är det så att de har höstlov
så kanske man kan säga det på telefonsvararen!

När jag ändå var igång så blev det lite styrketräning också!
Idag blev det armar, axlar och push ups isch! *hihi*

Det är 3 kg, 8 kg och 8,5 kg.

Och när flåset nu var igång så blev det en klänning
till mig ikväll också! *hihi*

Blev himla nöjd!
Det mönstrade tyget har jag köpt hos
Avrebeka sytt och broderat som finns på facebook.

Inga kommentarer: