7 november 2016

Söndag 6/11 Lite träning och lite garn

Idag kände jag för en liten promenad i vinterlandet!
Men det var inte så himla roligt dock!

Visst, de har ju plogat vägar och så, men trottoarerna!!!
Där låg allt från vägen och gjorde min tänkta
powerwalk till en promenad!

Tur i oturen kanske!?
Jag borde gå "lagom" med tanke på min 
piriformismuskel, men har lite svårt för det. 
Men i och med att trottoarerna såg ut som de gjorde
så hade jag inget annat val än att gå långsamt!

Inget ont som inte för något gott med sig!
Eller vad det heter! =oD

Jag mellanlandade även på Ica och kom ut med
lite extra vikt att bära de sista biten hem. *hehe*

Innan jag gick ut på min promenad så virkade jag lite
på min Sophies Universe. Håller på med varv 71 av 113.

Och efter min promenad så stickade jag ett par 
barnsockar i storlek 25.

Garn: Opal
Stickor: 3
Mönster: Ulricas Design

Inga kommentarer: