9 februari 2008

7 Sanningar

Blev utmanad av Pärlmudden att skriva 7 sanningar om mig själv och det var ju inte det lättaste.

1. Har svårt att säga nej till någon som ber om hjälp även om jag inte hinner. Kan ju inte, även om jag vill, klona mig! =o(

2. Tycker inte om att städa! Men när det äntligen är gjort så blir det så himlans fint!

3. Älskar Coca Cola (på helger)! Kaffe (varje dag ibland lite för mycket)!

4. Har svårt att komma i säng på kvällarna i veckor vilket gör det blir jobbigt att komma upp på mornarna. Vilket gör att jag är jättetrött och gärna sover middag. =o)

5. Jag blir jätteglad när jag får kommentarer på min blogg!

6. När jag äter Ballerinakex, som delar jag dem. Fastnar det choklad på den vita delen tar jag chokladen först, sen äter jag ringen. Efter det äter jag den bruna delen runt chokladen och sist chockladen.

7. Min högsta önskan just nu är att få till mitt första tittskåp. Skulle vara jätteroligt att få det färdigt!

Skickar utmaningen vidare till: Eldstickan

1 kommentar:

Unknown sa...

Som självklart vill vara med och utmana andra. tack vad kul! Skönt med någon fler som inte gillar att städa men som gärna har det fint omkring sig ;o)Eldstickan ;o)